
Úvodní závody se nám vůbec nepovedly. První ranou bylo už to, že se ani jednoho ze zdravotních důvodů nezúčastnil Michal. V Touring Car Cupu se nám před týdnem srazila dvě naše auta, na což doplatil hlavně Petr, který musel odstoupit. Víťa po několika kolizích závod také nedokončil a vysloužil si i několik trestů, cíl závodu neviděl ani Lukáš. Karlovi se také nedařilo a byl rád, že se mu vůbec podařilo dostat do Top 10. Výrazné zlepšení oproti loňsku bylo vidět alespoň u Tomáše, který ve třídě BMW dokončil sice na poslední přičce, ale bez větších problémů a nechal za sebou i jedno Porsche.
Na včerejší šestihodinovku na Silverstonu bychom vůbec rádi zapomněli. Naši endurance posádku tvoří Karel, Petr a Michal. Jak už jsme psali výše, Michal ze zdravotních důvodů nemohl jet, Karel se navíc k volantu dostal až tři a půl hodiny po startu závodu. Více než půlka tak byla na Petrovi, pro kterého to po několikaleté pauze byla až moc velká nálož. Po nějakých třech hodinách trápení musel zajet do garáže a počkat na Karla. Ten už závod dojel a posbíral alespoň pár pozic po odpadlících.
Po prvních dvou závodech vidíme, že je před námi daleko víc práce, než jsme čekali. Nic ale nehodláme vzdát, zabereme a uděláme vše pro to, abychom podávali co nejlepší výkony. Konkurence je čím dál silnější a my musíme být také. V endurance se musíme především sžít s Astonem, který nás dost trápí i přes to, že se před sezónou jevil jako dobrá volba. V Touring Car Cupu pak budeme muset zapracovat předvším na jízdě v provozu u našich méně zkušených jezdců.